Nokia și desfiinţarea iPad Air în noua reclamă Lumia 2520

de: Alexandru Puiu
26 11. 2013

Pentru că ne-au obişnuit deja cu reclame destul de agresive, cei la Nokia apelează la aceleaşi practici şi în cazul primei lor tablete, .

De multe ori o metodă sigura de a atrage interesul publicului, Nokia se pare că nu-şi schimbă politica de marketing cu pumnul. Ironiile la adresa concurenței, indiferent că vorbim de Apple sau de BlackBerry, de un smartphone sau de o tabletă, sunt menite pentru a evidenția plusurile propriilor produse. Pentru că iPhone-urile 5C sunt colorate, la scurt timp după anunţul oficial a fost postată pe Twitter o imagine cu textul ,,Imitaţia este cea mai bună formă de linguşire”. Aceasta era o referinţă la propriile modele multicolore de Lumia 520, Lumia 720 şi altele. Doar săptămâna trecută, a fost rândul BlackBerry, într-un tweet.

În noua reclamă Lumia 2520 pe care o puteţi viziona mai jos, destinată pieţei britanice, ţinta este iPad Air-ul celor de la Apple.

Reclama începe cu afirmaţia ,,mai subţire ca un creion”, o referinţă clară la tableta gigantului din Cupertino, doar ca după câteva secunde tânărul care o folosea să se simtă obligat să-şi scoată notebook-ul pentru că nu putea să fie suficient de productiv. După o perioadă de timp, încercând să revină la iPad, realizează că a rămas fără baterie, moment în care altcineva din cafenea foloseşte fără probleme un şi o baterie suplimentară. Respectivul dock oferă o autonomie suplimentară de cinci ore datorită acumulatorului intern de 8000 mAh.

Cum era de prevăzut, în final posesorul de iPad se frustrează şi se gândeşte serios să facă trecerea la Lumia 2520. Cum s-a întâmplat aproape în fiecare reclamă, şi de această dată se mizează pe suita Office a celor de la Microsoft disponibilă pe Windows RT. Pe de altă parte, și de la Apple există alternativă, o  suita similară care se comportă exemplar cu documente Word, Excel sau PowerPoint şi este optimizată şi pentru interfaţa touch a iPad-ului, plus alte numeroase variante în AppStore.